2017. feb 20.

Földelés

írta: effiksz
Földelés

rakom - rakom a föl-det

Hosszú heteken voltunk túl... (2 hete kezdődően)

Végig szerettem volna pontot tenni a földkérdés végére és mondjuk azt, hogy igen váratlan fordulatot vett az egész... Node, csak szépen sorban (az események történésük sorrendjében, több szálon fut - amennyiben a kedves olvasó nem érti, úgy kéretik sokszor átolvasni - én sem fogtam fel elsőre...)

  • Hétfő: hívom mind a 2 földel érintett egyént
    • a bontó-féle-szálon abban maradtunk, hogy megvárjuk a szerdát, mert egyelőre olvad minden, sok a víz és a sár
    • másik szálon ígéretet kaptam arra, hogy az építés kezdéséig el lesz intézve minden
  • Szerda
    • bontó irányából nincs reakció, nem elérhető - hívásra és sms-re is süket a csatorna vége
    • másik irány: kaptam infót: intézett szállítást jövőhétre, még hív a pontos részletekkel
  • Csütörök
    • ugyanaz mint szerdán. Írtam neki: 'Ugye holnap megoldod?'
  • Péntek
    • hívom a bontót reggel, nincs reakció. Hívom megint, írok sms-t, semmi. Hirtelen jön egy üzenet, miszerint 'nem tud beszélni, majd hív'. Ennyi volt. Elég. Visszaírtam. 'Eltelt 9 hónap a bontás óta, ki van fizetve. Vigyen minden otthagyott dolgot hétfő reggelig el, különben a háza elé pakoltatom a vállalt mennyiséget, nem kell több kifogás!'
      Egész nap semmi. Node munkaidő után! Kapom a hívást! Már vártam! Biztos jelzi, hogy 'bocsesz, ez meg az, de holnap megoldom - mégegyszer bocsesz!'. IGEN! VÉGRE!
      Gyakorlatilag 2 percen keresztül küldött el a picsába, hogy minek hívogatom ennyit, még a végén nem a munkájára figyel, felveszi és a géppel agyonvág valakit és ha mégegyszer felhívom - meg különben isvan más munkája, meg amúgyis megmondta, hogy elviszi és majd elviszi ha eljut odaáig meg amúgyis még sár van és nem mosatja le a gépét miattam ésatöbbitrallalalalaaa. (az alábbi szöveg cenzúrázva lett, tekintettel a 10 év alatti olvasóinkra... a vágatlan verzió minden negyedik szava a gec!, minden harmadik szófordulata a p!csa volt....)
      Majd kinyomta a telefont a p!csába...

Az alábbi hívás után bevallom őszintén, hogy nem tudtam hova tenni az eddig tanult értékrendemet a világról.

----------------- én vagyok a Hatásszünet ---------------

Itthon kupakktanács. Mély levegő.
Döntés született: menjen mindenki ahova akar, elég volt a gyomorgörcsből, idegességből, telefonálgatásokból és amúgy mindenkiből - elvitetjük saját kontóra az egészet, senkit nem keresek többet!

  • Következő Hétfő
    • az alapozó csütörtök reggelre intézett szállítást, elvisznek 60m3-t (van ott vagy 100...) - tekintve hogy a termőföld kell majd még oda... Kedvező áron jönnek elvinni a dolgokat, ám az anyagiak rendezésébe nem száll be, de felajánlotta, hogy kint lesz egész nap ha kell és számolja a megrakodott teherszállító járműveket (micsoda gavallér :) ) - legalább nem kell keresnem másik szállítót, megvan
      Felhívtam, lebeszéltem vele, hogy pontosan mikor és hol találkozunk a munka kezdetekor: mert persze szabadságot veszek ki és ott leszek, hogy számoljam ÉN a teherautókat... 
  • Kedd
    • Hív délelőtt az új szállító, hogy épp a telek felé járt és azt tapasztalta, hogy 'visziki a földünket'! Már elég sokat elvittek és hogy ha így folytatják, akkor felmerülhet ,hogy ő már ki sem jön mert kevés van és meg sem éri. Mondom azért várjuk meg a végét... Ja igen, ki viszi?! ÁÁÁ a bontó! Meggondolta magát? Mi lelte? KIAFߣˇ^˘-t érdekel?! Úccseviszelannyitamennyitkellene (egész nap se telefon se sms tőle...)
  • Szerda
    • az új szállító jelezte, hogy már a csütörtök nem jó a szállításra, mert (ő nem is szállító hanem a bobketes koma, szállítót meg intéz) a szállító teherautónak már más teendője akadt. Nézünk majd esőnapot, mert lassan kezdődik az építkezés és nem feltétlenül jó, ha az építők mellett valettozik egy ilyen kis sárga lapátos

 

Háááááááát ennyit a földről

UI: ma sikerült egyeztetnem az új szállítóval, hogy 2 héten belül megoldjuk, amint lesz egy esőnap az építésnél és ő is úgy tudja osztani az idejét - saját költségen (szerintünk már kifizetett tétel), de meg lesz oldva)

 

Szólj hozzá

föld ideg